lördag 5 december 2009

40-årsfirande

Först ett meddelande till Ewa! Nu kan du kommentera genom att vara anonym. Har fixat!
Ja, var på snabbvisit i Åkersberga. Sista tjejen i "Fem Farsta-tjejer fyller förti" bjöd till fest. Fick skjuts både dit och hem. Dit av min underbara, kära, allra äldsta väninna E. Och hem av Å och hennes boyfriend R. Tack för det. I morgon planerar vi att åka och kolla på bil. Igen. Vi har både fixat pengar och parkering men fortfarande har vi ingen bil. Och M bara pratar om den där jävla Chryslern. Nu har jag sagt att han kan köpa den om han prutar ordenligt. Men det går bara att ha halvförsäkring. Den är så jävla dyr att försäkra. Jag är så jäkla less. Vi har gått från halvdyra till superbilliga höga mil till dyrare låga mil och nu alltså...Chryslern. Kamrems-bytt javisst men sen då? Vi får se. Nu ska jag sova i alla fall. God natt.

2 kommentarer:

  1. Finns den på blocket att beskåda? Chryslern, alltså!

    SvaraRadera
  2. Hej Tjejen! Äntligen kan jag kommentera din blogg! Den är jätte fin! Tack för de fina orden!
    Kram Ewa

    SvaraRadera