fredag 8 januari 2010

Havrebollar

Mumsade nyss i mig mitt absoluta favoritgodis: havrebollar. Ni vet de där lite ljusare bollarna med kokos. Riktigt färska smälter de i munnen. Jag ska ju om bara två veckor sluta mitt jobb som administrativ koordinator (jättesmidigt att säga) för att börja jobba som journalist. Det ska ju förstås bli himla kul. Men en riktigt tråkig sak med att byta jobb är att jag nu får mycket längre till havrebollsfabriken. Den ligger nämligen bara hundra meter från kontoret. Eller så är det kanske tur att jag slutar:-)

1 kommentar:

  1. Mmm, det vattnas i mun på mig! Jag får nog ta mig en tripp till IKEA för att inhandla lite havrebollar. Där säljer de såna. Och dammsugare.
    Mina favoriter Arraksbollarna får jag vänta med tills jag kommer hem till sverige igen i februari.
    Njut nu medan du kan!
    :-)

    SvaraRadera