lördag 8 maj 2010

Men vad fan,

nyss hade man börjat lugna ner sig och börjat blicka framåt mot året bortom finanskrisen. Men vad händer, jo, grekerna visar sig vara helt korrupta. Allvarligt talat, hur gick det här till? Men den här gången ska jag inte vänta med mina, visserligen mycket blygsamma, fonder, utan flytta om. Jo, jo, det blir ju enkelt, hur många gånger har jag inte bett om nya lösenord, tappat bort dem, försökt hitta på såna jag ska komma ihåg i huvudet men just dessa lösenord glömmer jag alltid bort. ÄR annars en fena just på koder och såna grejer. Så nu får jag faxa in ordrar antar jag och PPM tar väl en vecka att få nytt lösenord.

Kan tipsa om en jäkligt bra krönika i Expressen, typ fredag kanske, av Ann-MArie MArteus som påminner om att flera av de euoropeiska länderna är gamla diktaturer - flera långt in på 70-talet. De kanske inte är lika, ja , vad ska jag säga, försiktiga med hur man handskas med pengar. Demokratiskt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar