torsdag 27 maj 2010

Jag blir så trött...och lessen

I påskas slängde jag ner min privata mobil i en lite större väska. Fick bråttom till tunnelbanan och sen tåget till Gävle. Tyvärr, tyvärr rann någon form av vätska - minns inte vilken sort just nu - ut och fyllde innandömet av mobilen. Hej då alla bilder och filmer (inte så många dock och en del hade jag mms:at över till hotmailen) Men ändå. Två pyttekorta bebisfilmer från BB försvann. MAn kunde då tänka sig att jag fortsättningsvis skulle vara lite försiktigare, ladda över bilder och filmer lite oftare. Eller hur? I förrgår åt jag och Hedda på Mc Donalds. Hedda dricker aldrig ur all mjölk och snål som jag är sätter jag på korken på förpackningen coh tar med mig hem till kaffet. Så även denna gång.
Bye, bye, alla bilder och filmer på Iphonen (bye, bye Iphone också förstås) och den här gången är det MYCKET värre. Världens underbaraste filmer försvann. Så roliga, så udda. Jag ska lämna in för räddning men vad fan kostar det då? Nu sitter jag med en skitmobil på jobbet, trög Ericsson, bättre kamera förstås, men vad hjälper det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar