söndag 8 augusti 2010

Back in business

Jaha, ursäkta, kanske alldeles,alldeles för länge sen. Passar på att skriva medan lillan tittar på nalle puh. Hon har lärt sig logga in på datorn, knappa sig fram, sätta på cd:n och välja kapitel. Hjälp. Vad har vi gjort?
Lite uppdateringar:
1) jag ska inte gå kriminalskrivarkursen. JAg ska ägna mig åt friskvård i stället i höst. Börja löpträna med Friskis som tydligen har gratis jogging, crosstraining mm under hösten. Allt för ett friskare STockholm. Det går ju inte att missa. Förra året fick jag ett presentkort på löplabbet. Det har jag utnyttjat och ska nu använda ytterligare ett och köpa käcka löpkläder.

2) Ska skriva ändå. Låna hem en dator från jobbet.

3) Inte flytta till uppsala. Vi har sålt lägenheten.

4) Rädda massa bilder från min förstörda Iphone. Det kostar en del men filmerna jag har på den mobilen var helt underbara. Chefen sa: Annika, för din egen skull: strunta i det. Du kommer inte titta på de filmerna. Kanske det, men jag VILL ha dem. Har förstås lite ångest över att betala för sånt men så får det bli. Och sen får jag fan inte göra så här något mer. Jag pajade ju även min privata mobil någon månad innan jobbmobilen.

4) Inte fira fler 40-årsdagar på ett par år nu.

5) Börja jobba i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar